Ziek zijn met Buddy Vedder en meester Willem
Méér Muziek in de Klas
Hallo allemaal! Ik hoop dat de klas compleet is en dat er geen zieken zijn! Want hier is er in elk geval eentje ziek. Maar degene die topfit is, is in elk geval onze Willem! He Buddy. Willem, goed dat je er bent. Vandaag heb jij volgens mij een liedje over ziek zijn. Inderdaad. Ik heb eigenlijk een soort spel bedacht. Een lied waarbij ik zing, en jij en de klas wijzen de plek aan waar ik over zing. Cool. Ben je er klaar voor? Zeker. Iedereen in de klas, zorg dat je een beetje ruimte hebt zodat je goed kunt bewegen en niemand in de weg zit. Komt-ie.
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Oke, daar gaan we; aanwijzen! Komt-ie!
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Iets sneller? Ietsje sneller.
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Supergoed, Buddy. Ja, dat ging best wel lekker. Kun je ook terwijl je de plek aanwijst ook het woord meeizngen dat je aanwijst? Dus bijvoorbeeld hoofd, oor, buik, teen, neus, keel, arm, been. Perfect. Jij en de klas. Doen jullie mee?
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Gaat het goed daar in de klas?
Nog een keer!
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Ik was eigenlijk al begonnen, maar ik wil gewoon meezingen, zullen we dat gewoon doen? Een schepje er bovenop. Komt-ie!
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Ietsje sneller!
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Nog iets sneller! Ietsje dan!
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Nice, wat goed!
Goed gedaan. Dat was even concentreren maar dat ging best wel heel erg goed. Maar je had het net over een soort spel? Klopt. Jij in de klas, zeg me maar na. Kuche, kuche Hatsjie! Au! Oke, daar gaan we.
Kuche, kuche Hatsjie! Au!
Kuche, kuche Hatsjie! Au!
Kuche, kuche Hatsjie! Au!
Kuche, kuche, sorry, dankjewel. Zo, dit kan ik jullie niet laten zien. Als jullie, jij en de klas het de hele tijd door laten lopen, zing ik het liedje eroverheen.
Kuche, kuche Hatsjie! Au!
Kuche, kuche Hatsjie! Au!
Kuche, kuche Hatsjie! Au!
M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen,
M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been
Oh, wat doet het pijn
Ik wil gewoon op school zijn
Ik wil gewoon op school zijn
Ik wil gewoon op school zijn
Willem, dat ging goed! Te gek. Dat ging wel heel erg lekker en jij was ook echt in vorm. Iedereen in de klas, niet zieken worden en je weet: Meer Muziek in de Klas!