Ziek zijn met Buddy Vedder en meester Willem

Méér Muziek in de Klas

Hallo allemaal! Ik hoop dat de klas compleet is en dat er geen zieken zijn! Want hier is er in elk geval eentje ziek. Maar degene die topfit is, is in elk geval onze Willem! He Buddy. Willem, goed dat je er bent. Vandaag heb jij volgens mij een liedje over ziek zijn. Inderdaad. Ik heb eigenlijk een soort spel bedacht. Een lied waarbij ik zing, en jij en de klas wijzen de plek aan waar ik over zing. Cool. Ben je er klaar voor? Zeker. Iedereen in de klas, zorg dat je een beetje ruimte hebt zodat je goed kunt bewegen en niemand in de weg zit. Komt-ie. M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Oke, daar gaan we; aanwijzen! Komt-ie! M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Iets sneller? Ietsje sneller. M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Supergoed, Buddy. Ja, dat ging best wel lekker. Kun je ook terwijl je de plek aanwijst ook het woord meeizngen dat je aanwijst? Dus bijvoorbeeld hoofd, oor, buik, teen, neus, keel, arm, been. Perfect. Jij en de klas. Doen jullie mee? M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Gaat het goed daar in de klas? Nog een keer! M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Ik was eigenlijk al begonnen, maar ik wil gewoon meezingen, zullen we dat gewoon doen? Een schepje er bovenop. Komt-ie! M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Ietsje sneller! M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Nog iets sneller! Ietsje dan! M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Nice, wat goed! Goed gedaan. Dat was even concentreren maar dat ging best wel heel erg goed. Maar je had het net over een soort spel? Klopt. Jij in de klas, zeg me maar na. Kuche, kuche Hatsjie! Au! Oke, daar gaan we. Kuche, kuche Hatsjie! Au! Kuche, kuche Hatsjie! Au! Kuche, kuche Hatsjie! Au! Kuche, kuche, sorry, dankjewel. Zo, dit kan ik jullie niet laten zien. Als jullie, jij en de klas het de hele tijd door laten lopen, zing ik het liedje eroverheen. Kuche, kuche Hatsjie! Au! Kuche, kuche Hatsjie! Au! Kuche, kuche Hatsjie! Au! M’n hoofd, m’n oor, m’n buik, m’n teen, M’n neus, m’n keel, m’n arm, m’n been Oh, wat doet het pijn Ik wil gewoon op school zijn Ik wil gewoon op school zijn Ik wil gewoon op school zijn Willem, dat ging goed! Te gek. Dat ging wel heel erg lekker en jij was ook echt in vorm. Iedereen in de klas, niet zieken worden en je weet: Meer Muziek in de Klas!

Lesmateriaal